sunnuntai 25. lokakuuta 2015

jos kysyt, vastaan: vuodenaika tekee sen


se saavuttaa mua
tunnen sen

tämä fiilis tulee ajoittain

ja aika usein näin syksyisin

mä en vaan millään jaksaisi nousta ylös sängystä
eikä mua jaksa kiinnostaa opiskelu 
eikä töissäkäyminen
ei oikein mikään

...mutta kun on pakko

ei mulla oo enää aikaa tämmöselle

"joku istuu viereen bussissa
ahdistaa olla julkisella paikalla
myönnän että pelkään katseita
kattooko ne kohti vai kattooko ohi"

mä luulin jo pitkään että olin päässy yli tästä kaikesta

mutta en näköjään

pelottaa että tämä tulee aina olemaan osa mua

ja että aina joskus putoan taas uudestaan pohjalle


"tiedän joku saattaa tulkita
et oon ainoastaan ylimielinen noita
sitä suuremmalla syyllä vaan
jään kotiini ihmeitä oottamaan"

mutta kyllä mä aina selviän

selvisin siitä pahimmastakin

mutta silti se vaan sattuu niin paljon

...ja pelkään

jos tällä kertaa en selviäkään

jos mun elämä tuleekin aina olemaan tällaista

tuntuu että voimat loppuu

"tiedän et oon aika etäinen
jos kysyyt, vastaan:
vuodenaika tekee sen"

miksi tämä aina tapahtuu

ja miten hän joka saa kaikkein onnellisimmaksi

voi saada myös kaikkein surullisimmaksi


(lyriikat: vesta - kevät)

12 kommenttia:

  1. Koskettavat lyriikat. Herkät kuvat kauniista kukista tuovat vielä tietynlaista aitoutta tähän, hieno kokonaisuus pakko sanoa!

    -P

    VastaaPoista
  2. Ihana teksi, voin niin hyvin samaistua! :) Tykkään myös paljon sun blogin nimestä, ei mikään massa :)

    VastaaPoista
  3. voii rakastan tätä sun blogia niin paljon ! ihana varsinki tää teksti :-)

    anniinx.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oii miten kauniita kuvia täynnä tää sun blogi!!

    VastaaPoista
  5. Todella inspiroiva blogi! Hyvin esteettinen tunnelma ja kuvat ovat todella kauniita. I like! :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on aivan ihana blogi! Tykkään siitä, että kuvat ja tekstit sopii jollain tapaa yhteen keskenään sekä ulkoasun kanssa. Jään seurailemaan, että minkälainen tästä sun blogista kehkeytyy ajan kanssa :)

    VastaaPoista